Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Kocham ZAKUPY  mogłabym kupować całe życie i bez końca♥ tyle radości!! tyle nowych ciuszków  a w tym.... wyglądam jak gwiazda  AAAAA!!....  Chce jeszcze raz 
Osobiście nie jestem zwolenniczką kupowania MEGA drogich ciuchów, albo takich z dziwnych niemal nikomu nieznanych zagranicznych stron. Bo po co? Robiąc to, fakt, że inne zazdroszczą i pytają "wow z kąd ona ma kase na takie ciuchy?!", ale...... HEJ GIRLS!!! Pobudka, też możecie się tak ubrać :D
Ja kupuje w butikach i "chińczykach" w sieciówkach też, ale ciut rzadziej. U mnie w mieście co niedziele na placu rozkłada się tzw "giełda" i tam jest straaaasznie dużo stoisk z bluzkami, ciuchami, ciuszkami, torebkami, buzikami WSZYSTKIM! A ceny? Pfffff.... same zprawćcie :P

Oto moje zakupki :) Sliczne balerinki z kokardkami 25
 2 pary legginsów aztec 20, a te z zameczkami 49
 Nieco szerszy koronkowy, prześwitujący top 15
 Delikatna milutka w dotyku koloru pudrowy róż bluzeczka z ozdobnym zameczkiem z tyłu 15
 Biała z koronkową wstawką na górze i malutką ozdobną kieszoneczką 15
 Sliczneee na prawde cudne 2 bluzeczki z baskinką i kołnierzykiem ze złotymi nitami, nie mogłam się oprzeć więc kupiłam 2, także po 15 za sztukę



 Oraz ostatnia tuniczka w dłuugim tyłem, bardzo delikatna i lekko prześwitująca z kobietką na przodzie, także 15

A więc??.... która gotowa zaszaleć na zakupach??.... wystarczy tylko odrobina cierpliwości :)