Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2013

Porcelain doll

A taki mój dzisiejszy wygłup... Porcelanowa laleczka
"Laleczka z saskiej porcelany 
twarz miała bladą jak pergamin 
na zawsze odszedł ukochany 
a ona wciąż tęskniła za nim 
Jej siostrą była dumna waza
A bratem zabytkowy lichtarz
Laleczka z saskiej porcelany
Maleńka smutna pozytywka."


A oto po raz pierwszy.... jak to zrobić krok po kroczku.
Wiadomo, najpierw trzeba przygotować twarz (podkład, puder, lekkie modelowanie oraz baza na oczy).

1. Białą kredką szeroko podkreślić dolną powiekę, w wewnętrznym kąciku zaznaczyć ją mocniej. Ja na kredkę nałożyłam jeszcze biały matowy cień.

2. W ten sam sposób pomalować ruchomą część górnej powieki, również mocniej akcentując wewnętrzny kącik.

3. Dla ułatwienia dalszej pracy całość obrysowałam czarną kredką, ale NIE łączyłam ze sobą wewnętrznych końców kreski zostawiając nieco przestrzeni.

4. Następnie czarnym cieniem delikatnie zrobić kreskę wzdłuż zaznaczonej linii rozcierając jej zewnętrzną część.

5. W ten sam sposób pomalować górną powiekę. Dobrze by było, aby cień na zewnętrznym kąciku tworzył "szpic" (moim zdaniem, po prostu tak to lepiej wygląda).

6. Teraz już tylko pozostaje podkreślić ładnie brwi, oraz wytuszować GÓRNE rzęsy.
Na dolnej powiece rzęsy doklejamy wzdłuż czarnego cienia (będzie efekt większych oczu). Na górnej powiece rzęsy można przykleić przy swoich naturalnych.

EFEKT: