Obserwatorzy

czwartek, 26 grudnia 2013

Zakupowo

Moje ostatnie, jeszcze przedświąteczne zakupki :) Wiem, że późno je pokazuje, i wgl przez ostatnie kilka dni nie wchodziłam na bloga, ale jak to w święta.... było wiele gotowania, sprzątania i oczywiście odwiedzanie rodziny :) Na szczęście już po wszystkim i do Was wracam.
Dziś chciałam pokazać parę rzeczy które udało mi się przed świętami kupić

Na stanowisku Golden Rose 4 lakierki



Kilka drobiazgów: karuzelka z diamencikami, 2 pary rzęs i suszone kwiatuszki






Oraz w Rossmanie z zimowej kolekcji puder i róż 2 frozen cheek

Więcej szczegółów i opisów wkrótce :)
Buziak :*

Powtórka z rozdania

Hej, mam mały problem... pamiętam, że pod tą notką były 2 lub 3 komentarze, i nie wiem czy je usunęłyście czy to kolejny błąd Bloggera ale jak chciałam dziś ogłosić wynik, to nagle widzę, że pod notką nie ma ani jednego komentarza. Dlatego przepraszam Was najmocniej za to!! Możecie się zgłosić ponownie do końca tego tygodnia, a w ramach przeprosin dorzucę kilka słodkich i kolorowych niespodzianek, które pokażę Wam jutro :)

Czas do 29.12.2013

W skład paczuszki wchodzą:
-paletka Technic Electric złota
- żel do mycia twarzy na zimę AVON
- srebrnoczarne kolczyki
- kolia
-kilka próbek z AVON które dostałam

+ kilka niespodzianek :)





Zasady rozdania:

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polub funpage: Isztarin
3. Udostępnij banner o konkursie na swojej tablicy i na blogu jeśli posiadasz
4. Rozdanie trwa od 12.12 - 29.12.2013r.
5. Nagrody wysyłamy na terenie Polski.
6. W komentarzu pod tym postem zamieść zgłoszenie o następującej treści:
Obserwuje jako...
Lubie jako...
Email:
Banner na blogu: Tak/Nie
Banner na Fb: Tak/Nie

Pamiętajcie spełnienie wszystkich warunków zwiększa szanse :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiecie udział... będę miała motywację aby robić więcej takich rozdań :)

Powodzenia!!


sobota, 21 grudnia 2013

Beauty z kulkami

Wczoraj był bardzo ciekawy dzień.... pełen prób, błędów i kombinowania. Z koleżanką chciałyśmy spróbować zrobić "sesję beauty". Oczywiście 0 pomysłu, więc dosłownie WSZYSTKO tzn. brokaty, koraliki, diamenciki, piórka, kosmetyki itd musiałam do niej zwieść xD Masakra :)
Pół godziny nad koncepcją makijażu i dodatków, godzina malowania się, kombinowanie jak przyczepić kuleczki do włosów, potem ustawianie świateł, blendy..... wgl szukanie pomysłów jakby się tu ustawić. Mam nadzieję, że efekt końcowy jednak się Wam spodoba :)











Buziak :)

czwartek, 19 grudnia 2013

Mój Paese Box!

Hej! Jeśli jeszcze nie wiecie.... nie czytałyście u innych blogerek lub po prostu nie miałyście okazji sprawdzić to powiem Wam o niesamowitej promocji od Paese! Nazywa się to Paese Box. Są to kosmetyki dobierane losowo z całej dostępnej u nich oferty.... w śród nich znajdziecie 5 produktów pełnowymiarowych oraz 6 produktów mini!! Za całość płaci się 39zł z już wliczoną przesyłką!! Taka okazja może nie prędko się znów powtórzyć! 
Oto ich plakat:

Ja swój zamówiłam w niedzielę.... zaksięgowana wpłata była w poniedziałek, a przesyłkę dostałam już w środę, więc bardzo szybko! Zamawia się bardzo szybko... wystarczy na podany na plakacie na dole nr konta zrobić przelew i napisać do nich maila!
Oto mój Paese Box!



Pełnowymiarowy bronzer z olejkiem kokosowym nr 2M -ok. 25zł


Róż z olejem arganowym nr 38(z drobinkami) ok. 19zł - nie jest on pełnowymiarowy, ma 5g zamiast 6g ale nie jest to duża różnica w jego przypadku


Diamentowy cien do powiek pełnowymiarowy nr 14 - ok. 16zł


2 odsypki pudrów ryżowego i bambusowego z jedwabiem.... mają po 8ml a pełnowymiarowe 30ml. Cena pełnowymiarowego to 39zł, więc cena 1 odsypki to ok. 10zł

Pomadka odcień 11 cena to ok. 24zł


Błyszczyk Colore Mio odcień 517 cena - ok. 10zł

Lakiery wersje mini odcienie niestety nie wiem jakie, bo nie mogę odczytać numerków. Pojemność 6ml, pojemość pełnowymiarowych to 9ml.... cena pełnowymiarowego lakieru to ok 16zł.... więc cena lakieru mini to ok 10zł

Wysuszacz do paznokci pełnowymiarowy cena ok 18zł


Jak widać cena tych wszystkich produktów jest dużo wyższa niż przy zamawianiu Paese Box! Pamiętajcie promocja jest ważna tylko do końca grudnia! Jeśli będę miała okazję i zdążę to sama chętnie zakupię drugie ;)

Buziak!

środa, 18 grudnia 2013

Bombeczki - pierwsza inspiracja

Powinnam to dodać wczoraj.... ale nie zdążyłam zrobić wszystkich zdjęć. A więc jak ostatnio dodałam post z całą listą rzeczy/inspiracji zakupionych w PEPCO. Na pierwszy ogień postanowiłam wziąć bombeczki... i siedząc, myśląc, kombinując wyszło mi coś takiego bardziej artystycznego, lub jak ja to nazywam autystycznego :D Mam nadzieję, ze się spodoba :)








Mam nadzieję, że coś takiego innego przypadnie Wam do gustu!
Jeśli tak zapraszam do obserwowania.
Buziak.


poniedziałek, 16 grudnia 2013

PEPCO zimowe inspiracje


Poszłam dziś rano do PEPCO , zeby poszukać czegoś, co mnie zainspiruje zimowo i świątecznie :) 
Ale, ten teks co tam usłyszałam :D Mały chłopczyku "You made my day".... stoję przy kasie, chłopak mnie kasuje, a obok stoi kobieta i około 5letni chłopiec i mówi -"Ale ten pan ma dużo do skasowania.... pomógłbym mu.... ale nie mam koszulki RADIA PEPCO.... więc nie mogę" xD Haha radio pepco xD


Kupiłabym więcej, ale rąk ni zabrakło i nie wzięłam koszyka :P

A więc tak:
 Ptaszek 3,99 szkoda, że był tyko czerwony, wzięłabym więcej

Bombeczki 2,99 za 12 bombeczek o średnicy 3cm kolor jakby ciemnosrebrny zmieszany z granatowym

Niebieskie perełki 3,99 za 6m (czerwone już mam)  

Anielskie włosie 1,99...szkoda, ze tak zaplątane, a nie takie puszczone paski, ale co tam

Gwiazdki 2,99 za 6 sztuk

Kule rattan 4,99 za 6 kul w 3 rozmiarach jak widać... wiem, że ona są akurat mało świąteczne, ale jak je zauważyłam "ten kolor! muszę!"

Brokatowe liście/gałązki 1,99 za sztukę... ja kupiłam ich 6, po 2 sztuki z 3 rodzai. Jasnoniebieskie i ciemnoniebieskie wyglądają jak liście od paprotki bądź innego kwiatka, czerwone wzięłam bo były "inne" mi przypominają gałązki koralowca. 

I to tyle.... za całe zakupy dałam 32,93zł. Pozornie dużo... ale za to ile różnych inspiracji!

Także CZAS TWORZYĆ !!
Życzcie mi w tym powodzenia ;)

Buziaczki :*