Obserwatorzy

poniedziałek, 16 grudnia 2013

PEPCO zimowe inspiracje


Poszłam dziś rano do PEPCO , zeby poszukać czegoś, co mnie zainspiruje zimowo i świątecznie :) 
Ale, ten teks co tam usłyszałam :D Mały chłopczyku "You made my day".... stoję przy kasie, chłopak mnie kasuje, a obok stoi kobieta i około 5letni chłopiec i mówi -"Ale ten pan ma dużo do skasowania.... pomógłbym mu.... ale nie mam koszulki RADIA PEPCO.... więc nie mogę" xD Haha radio pepco xD


Kupiłabym więcej, ale rąk ni zabrakło i nie wzięłam koszyka :P

A więc tak:
 Ptaszek 3,99 szkoda, że był tyko czerwony, wzięłabym więcej

Bombeczki 2,99 za 12 bombeczek o średnicy 3cm kolor jakby ciemnosrebrny zmieszany z granatowym

Niebieskie perełki 3,99 za 6m (czerwone już mam)  

Anielskie włosie 1,99...szkoda, ze tak zaplątane, a nie takie puszczone paski, ale co tam

Gwiazdki 2,99 za 6 sztuk

Kule rattan 4,99 za 6 kul w 3 rozmiarach jak widać... wiem, że ona są akurat mało świąteczne, ale jak je zauważyłam "ten kolor! muszę!"

Brokatowe liście/gałązki 1,99 za sztukę... ja kupiłam ich 6, po 2 sztuki z 3 rodzai. Jasnoniebieskie i ciemnoniebieskie wyglądają jak liście od paprotki bądź innego kwiatka, czerwone wzięłam bo były "inne" mi przypominają gałązki koralowca. 

I to tyle.... za całe zakupy dałam 32,93zł. Pozornie dużo... ale za to ile różnych inspiracji!

Także CZAS TWORZYĆ !!
Życzcie mi w tym powodzenia ;)

Buziaczki :*