Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Pierwsze rozdanie!

Jest okres świąteczny... i jak widzę, że wiele dziewczyn z tej okazji robi rozdania lub konkursy, to aż mi głupio, że ja nic dla was nie miałam. Wiem, że jest to skromna nagroda, ale jest ona moja pierwszą, więc mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :)


W skład paczuszki wchodzą:
-paletka Technic Electric złota
- żel do mycia twarzy na zimę AVON
- srebrnoczarne kolczyki
- kolia
-kilka próbek z AVON które dostałam







Zasady rozdania:

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polub funpage: Isztarin
3. Udostępnij banner o konkursie na swojej tablicy i na blogu jeśli posiadasz
4. Rozdanie trwa od 12.12 - 24.12.2013r.
5. Nagrody wysyłamy na terenie Polski.
6. W komentarzu pod tym postem zamieść zgłoszenie o następującej treści:
Obserwuje jako...
Lubie jako...
Email:
Banner na blogu: Tak/Nie
Banner na Fb: Tak/Nie

Pamiętajcie spełnienie wszystkich warunków zwiększa szanse :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiecie udział... będę miała motywację aby robić więcej takich rozdań :)

Powodzenia!!