Obserwatorzy

czwartek, 26 grudnia 2013

Powtórka z rozdania

Hej, mam mały problem... pamiętam, że pod tą notką były 2 lub 3 komentarze, i nie wiem czy je usunęłyście czy to kolejny błąd Bloggera ale jak chciałam dziś ogłosić wynik, to nagle widzę, że pod notką nie ma ani jednego komentarza. Dlatego przepraszam Was najmocniej za to!! Możecie się zgłosić ponownie do końca tego tygodnia, a w ramach przeprosin dorzucę kilka słodkich i kolorowych niespodzianek, które pokażę Wam jutro :)

Czas do 29.12.2013

W skład paczuszki wchodzą:
-paletka Technic Electric złota
- żel do mycia twarzy na zimę AVON
- srebrnoczarne kolczyki
- kolia
-kilka próbek z AVON które dostałam

+ kilka niespodzianek :)





Zasady rozdania:

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polub funpage: Isztarin
3. Udostępnij banner o konkursie na swojej tablicy i na blogu jeśli posiadasz
4. Rozdanie trwa od 12.12 - 29.12.2013r.
5. Nagrody wysyłamy na terenie Polski.
6. W komentarzu pod tym postem zamieść zgłoszenie o następującej treści:
Obserwuje jako...
Lubie jako...
Email:
Banner na blogu: Tak/Nie
Banner na Fb: Tak/Nie

Pamiętajcie spełnienie wszystkich warunków zwiększa szanse :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiecie udział... będę miała motywację aby robić więcej takich rozdań :)

Powodzenia!!