Obserwatorzy

sobota, 14 grudnia 2013

Śnieżynki... jak powstały?

Hej! Wiem, że już w poprzednim poście dodawałam zdjęcia tego makijażu, ale mam jeszcze do niego mały step jak on powstał :) Mam nadzieję, że Was zainspirował do stworzenia czegoś równie zimowego :D


1. zaznaczamy kreską granice cienia czerwonego
2. ładnie malujemy i rozcieramy czerwień
3. Ruchomą powiekę malujemy jasnosrebrnym błyszczącym cieniem
4. Kreseczka na górnej i dolnej powiece
5. Malujemy śnieżynki... ja użułam zwykłej białej farbki do ciała i cieniutkiego pędzelka
6. Na środki śnieżynek przyklejamy diamenciki, ja miałam czerwone
7. Tuszujemy rzęski i gotowe :D



Jeśli ten stepik zainspiruje Was do stworzenia własnych śnieżynek, niekoniecznie takich samych czy w tych kolorach, ale jeśli..... bardzo miło mi będzie jeśli się ze mną nimi podzielicie :D

Buziaczki i zapraszam do obserwowania :*

Jest przecież jeszcze tyle innych zimowych inspiracji przede mną, którymi się z Wami na pewno podzielę :)