Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Karnawałowy makijaż 2

Tak jak obiecałam tak też zrobiłam :) Ten makijaż będzie dużo bardziej szalony i niestandardowy od poprzedniego... został wykonany cały w różu. Do tego pomysłu zainspirowała mnie moja ulubiona różowa pomadka a'la Barbie.


Kilka zawijasków, parę diamencików i gotowe :)


1. Od wewnętrznego kącika do połowy powieki nakładamy jasny róż
2. Od zewnętrznej części ciemny róż
3. Ładnie to rozcieramy za pomocą tego jaśniejszego różu, żeby całość nie była za ciemna i kreska ładnie się odznaczała


4. Malujemy standardową kreskę ale różowym kolorem i dodajemy kilka zawijasków... oczywiście możecie je dodać w innych miejscach w których byście chciały :)
5. Kilka ozdobnych diamencików tu i ówdzie
6. Malujemy i naklejamy rzęski

Gotowe :) ! I teraz całość...




Z dodatkiem jasnej pomadki :)



Na koniec małe zbliżenie...


Mam nadzieję, że się podobała propozycja... oczywiście kolory i układ zawijasków jest dowolny ;)
A ja wysyłam buziaka i spróbuję zrobić coś bardziej wielobarwnego ;*