Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Moje Golden Rose

Hej hej! Pokazywałam Wam jeszcze w grudniu, że w moje łapki dostały się 4 lakiery z Golden Rose.


Są to kolejno:
-GR Jolly Jewels kolor 111 (błękitny)
-GR Rich Color kolor 26 (fiolet)
-GG Jolly Jewels kolor 118 (czarno biały)
-GR 3D Glaze kolor 10 (różowy)

Z pokazaniem ich niestety musiałam troszkę poczekać.... bo zanim pomalowałam paznokcie każdym to jednak chwila minęła. A teraz odrobinkę o każdym.




GR Jolly Jewels kolor 111 (błękitny)
Jak widać jest to lakier kolorowy z wsypanym do niego ozdobnym konfetti. Jak na zdjęciach wyżej widać jest on dość słabo sam w sobie napigmentowany, bo na pierwszej warstwie nie widać go prawie wcale. Na drugiej wygląda dużo lepiej, choć dalej jest nieco przeźroczysty i ma w sobie mało drobinek (bo ja lubię jak jest dużo). 3 warstwa już wygląda na prawdę fajnie poza tym powstaje efekt lekkiej przestrzenności przez to że część drobinek jest pod ostatnią warstwą lakieru a część na wierzchu. Drobinki nie haczą, nie drażnią i przede wszystkim nie odpadają!! Nie ma potrzeby nakładania na nie dodatkowych top coat'ów.



GR Rich Color kolor 26 (fiolet)
Bardzo fajny fiolet, kolorek mi się podoba. Lakier sam w sobie bardzo fajny nie odpryskuje i ładnie się trzyma. Jak widać na buteleczce lakier posiada "Maxi Brush" czyli taki duży szeroki pędzelek, którego ja szczerze nie mogłam opanować, ale każdy pierwszy raz jest ciężki :)



GR 3D Glaze kolor 10 (różowy)
Jak widać powyżej nałożyłam go na fiolet (zapomniałam zrobić zdjęć bez koloru bazowego PRZEPRASZAM) ale jest on praktycznie lakierem bezbarwnym.... lekko lekko może zaróżowić kolor pod spodem, ale to też zależy jaki tam będzie kolor, na fiolecie tego nie widać. Ma on takie błyszczące/holograficzne drobinki, które dają taki fajny efekt.... taki prawie jak żuczki gnojadki którym skorupki pod światłem mienią się na niebiesko.



GG Jolly Jewels kolor 118 (czarno biały)
W sumie czarno srebrno biały... jest to bezbarwny lakier tylko z drobinkami... jest ich baaardzo dużo, także wystarczy nałożyć jedną warstwę tak jak ja na zdjęciach i będzie bardzo fajny efekt. Ja nałożyłam go na taki mleczny lakier (bo chciałam schować swoje paznokcie). Również, jak w niebieskim drobinki nie przeszkadzają, i nie będą odpadać :)

A na koniec małe porównanie drobinek na mlecznym i koralowym lakierze.


Na którym kolorze wg Was się lepiej prezentuje??

Buziak :*