Obserwatorzy

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Niebiesko

I znów kilkudniowa przerwa... coś czuję, że chyba nie szybko powrócę do takiej większej systematyczności z notkami. Ta tragiczna pogoda wcale mi w tym nie pomoże..... notkę chciałam zrobić wczoraj ale myślałam, że koleżanka dośle mi jeszcze kolka zdjęć, ale ponieważ nie wysłała dodam te co mam :)

Dziś na niebiesko...

Zaczynamy


1. Robimy kreskę w miejscu gdzie ma się kończyć ciemny cień
2. Wzdłuż tej kreski nakładamy niebieski cień
3. Rozcieramy go jasnobłękitnym 


4. Na zewnętrznej części ruchomej powieki kładziemy srebro
5. W wewnętrznym kąciku jest cień biały z takim jasnozłotym błyskiem
6. Na zewnętrznej części dolnej powieki również dajemy niebieski


7. Całą dolną powiekę rozcieramy ładnie srebrnym cieniem
8. Robimy kreskę ulubionym eyelinerem (na końcu jeszcze zmieniłam kształt kreski, bo coś mi się w niej nie podobało)
9. Oczywiście rzęski, o których czasem zdarza mi się zapomnieć :)

A na koniec zdjęcia, które robiła mi koleżanka... i jest na nich ten makijaż, niestety więcej ich nie mam.




Do zobaczenia
Buziak :)