Obserwatorzy

środa, 29 stycznia 2014

Weneckie paznokcie z Golden Rose i nie tylko

Witam.... bardzo, bardzo długo nic nie pisałam. Najpierw brak czasu, chęci a potem choroba. Jaka jest najlepsza rzecz? Cały dzień czujesz się dobrze a tu nagle jak kładziesz się do łóżka zaczyna się... pieczenie, drapanie w gardle, duszenie kaszel....  Tak Słodko :) Na szczęście po kilku dniach zaczyna odpuszczać xD (odpukać, żeby nie chorować dłużej). 

Miałam w planach napisać dzisiaj coś innego, ale mój (pierwszy raz) kochany Facebook w "postach proponowanych" pokazał mi konkurs Golden Rose na paznokcie w stylu Weneckiego Karnawału :)
Mimo choroby ( bo napuchniętej twarzy Wam pokazywać nie będę) od razu zaczęłam malować :D To mi odrobinę poprawiło samopoczucie :)


Inspirowane oczywiście Wenecką Maską :) Oczywiście obowiązkowe było użycie lakieru z Golden Rose ja użyłam 3:
- Rich Color nr 26
- Jolly Jewels nr 118
-3D Glaze nr 10

Użyłam również dodatkowo:
- Wibo Express Growth nr 34 czarny
- Aisha 248
- Avon nailwear pro+ Sea Breeze
- Avon mozaic effects white


Pierwszego zdjęcia raczej opisywać nie trzeba... bo nic skomplikowanego się nie dzieje ;)


Na palcu wskazującym i najmniejszym robimy wzorki (tak żeby oba szły d środka) i pokrywamy je różowym świecącym Top Coat'em


Na palcu środkowym i serdecznym na tych ciemniejszych paskach nakładamy czarnobiały Top Coat Golden Rose na tym malujemy dziury (oczy) i od góry i od dołu wzdłuż ciemniejszego lakieru robimy kreski. Ja dodatkowo zrobiłam wzdłuż jeszcze kropeczki sondą aby maska wydawała się bardziej koronkowa naokoło. 


Rysujemy duuże fioletowe usta, obrysowujemy je naokoło i robimy kreskę w środku czarnym lakierem i pokrywamy je ładnie różowym Top Coat'em aby ładnie się mieniły :)

I to wszystko.... kilka zdjęć całości ;)







Jak to w karnawał trzeba korzystać z piórek i innych ozdóbek ;)
Pozdrawiam i buziak :*