Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Wynik rozdania

Witam wszystkich w nowym roku!
Ponieważ przez dłuższy czas mnie nie było nie miałam okazji Wam złożyć życzeń...
... życzę wszystkim spełnienia marzeń, abyście śmiało rozwijali swoje pasje i talenty a wyobraźnia nigdy Was nie opuszczała, róbcie to co kochacie i czerpcie z tego radość :)

Baaaardzo mocno też chcę Was przeprosić... nie miałam dla Was czasu przez prawie cały okres świąteczny i sylwestrowy, po drodze miałam awarię facebooka i pare innych niedogodności, ale mam nadzieję, że już wszystko działać będzie w 100%.

No, najważniejszą rzeczą i pierwszą jaką zrobię w tym roku to podam wynik mojego opóźnionego nieco rozdania, i tak jak obiecałam kilka rzeczy dorzuciłam :)

Oto zdjęcia nowej całości i nowych dodatków.



Dorzuciłam 3 lakiery Butterfly... aparat lekko pozmieniał kolory więc napiszą że są to: pomarańczowy, błękitny i zielony. Będą idealne na wiosnę.... błękitny jeszcze na zimę tez :)
I pomadka avon, którą niedawno dostałam... jest nieużywana, otworzyłam ją tylko, żeby pokazać Wam jej kolor... jest to taki jasny brąz/nude w takie śmieszne wzorki czy łatki... nie wiem jak będzie malować, ale obstawiam, że będzie jasna i delikatna :)

A Teraz gratulacje dla..... Paulina Chuda!!

Wybaczcie, że losuje z powiadomień ale znów pojawia mi się tylko 1 komentarz pod notką... może to mi się coś psuje, ale możecie sprawdzić same :)

Jeszcze raz gratuluję... !! :)