Obserwatorzy

czwartek, 13 lutego 2014

Karnawał w stylu lat 1920/1930

Wiem, że późno, bo konkurs kończy się właśnie dziś... ale jeszcze zdążyłam ;)
Konkurs u Marzeny Bartosz KLIK
polega on na tym by stworzyć makijaż karnawałowy inspirowany latami 20 i 30.
Może nie zaszalałam z wyobraźnią ale też nie wiedziałam jak ;) Dodałam czarny brokat na eyelinerze, którego i tak za bardzo tam nie widać, ale za to sypał się po całej twarzy xD

Ups.... w trakcie pisania notki się zorientowałam, że nie pomalowałam rzęs (tak, często mi się to zdarza hahahaha) :D


W ramach fajki - pędzelek :P


1. Jasny perłowy cień na ruchomą powiekę Pierre Rene Quatro no.1 Ellegance (pierwszy od dołu)
2. Naokoło nałożyć brąz w zimnym odcieniu Pierre Rene Quatro no.1 Ellegance (pierwszy od góry) i go rozetrzeć, a następnie (3) przyciemnić go czarnym cieniem Pierre Rene kolor SMOG


4. Kreska eyelinerem (5) na który nakładam czarny brokat... choć na zdjęciach i tak go nie widać, a ja wszystko nim ubrudziłam
6. Na dolną powiekę cień niebieski z Pierre Rene kolor Jeans

I jeszcze kilka fot... przepraszam za tło ale były one robione na szybko w moim pokoju :P





Buziaczek :*