Obserwatorzy

czwartek, 13 lutego 2014

Walentynkowe paznokcie


Z góry przepraszam jeżeli coś jest krzywo itd... niestety robienie wszystkiego jednym pędzelkiem wprawy nie ułatwia ;)
<3 Walentynki są już jutro <3
Człowiek jak w nocy spać nie może to się nudzi, a jak się nudzi to wychodzą mu takie rzeczy.

Tak... mam sporą kolekcję lakierów z Avonu, a dokładniej: 4 odżywki, 3 speed dry, 3 pękające, 18 lakierów nailwear pro+ (czyli tych zwykłych), top coat Opal (ten z folią) i 4 (z sześciu) z tej diamentowej edycji gdzie buteleczki są takie bardziej kanciaste i 3 z Color trenda. Oprócz tego około 30 innych lakierów ;)

Lakiery które wzięłam (z czego jednak nie użyłam pierwszego od lewej na dole i czerwonego na dole )
Na dole od prawej 2 top coaty brokatowe:
- color trend - rose golden
- Aisha 111G

Kolorki powyżej pokolei wszystkie Avon:
-romance
-pink creme
-orchid splash
-coral reef
-red reveal

Krótkie opisy:
 1. Dwie warstwy brokatu Aisha

 2. Sondą zrobić kropki, pomiędzy nimi narysować krzyżyki, a gdy zaschną na kropkach zrobić mniejsze kolorem bazowym

 3. Jedna warstwa topu z Color Trenda (Avon)

 4. Cieniutkim pędzelkiem napisać na paznokciu Love (mi wyszło to krzywo haha)

5. Cały paznokieć pędzelkiem pomalować w serduszka, lecz zostawić puste miejsce, w którym pojawi się większe serce innego koloru.

I to tyle :) Za jakość zdjęć i jakość wykonania przepraszam... ale środek nocy nie jest najlepszą porą na malowanie ;)



Jak ktoś jest za pokazaniem całej mojej kolekcji lakierów to chętnie przygotuję :)

Buziaczek :*