Obserwatorzy

środa, 19 marca 2014

Fullcolor z Technic Electric

Siemka :) Dziś niestety mam małe trudności z pisaniem ponieważ "usmażyłam sobie palec" :( wiecie.... patelnia na gazie a ja dotknęłam opuszkiem środkowego palca w PRAWEJ ręce.... piecze baaardzio mocno :(  Z jednej strony dobrze, że zrobiłam to już PO makijażu... choć niemiłosiernie mi to przeszkadza bo wolę pisać na 4 palce (tak mi szybciej i mniej błędów robię) a jak się zapomnę i kliknę tym palcem to AŁA xD

Mniejsza o tym :P dzisiejszy makijaż oka jest to 90% (czyli wszystkie kolorki cieni) z paletki Technic Electric tej kolorowej jak da się to zauważyć :)


Ja skleroza nie zrobiłam zdjęć tego czego używałam... ale na twarz standard zawsze to samo co można zobaczyć w poprzednich notkach :) Oko to paletka Technic (którą większość pewnie już zna) brązowy eyeliner AVON Color Trend (który też już tu był) oraz baza pod cienie z Beauties Factory (standrad... trzeba ją wykończyć) i niebieska najzwyklejsza kredka na linię wodną (jakaś bez firmowa).

I focimy :)








wow.... moje włosy na zdjęciu wydają mi się o wiele dłuższe niż w rzeczywistości.... po goleniu na łyso przed operacją mam taki mały kompleks... cały czas mi się wydaje, że mam bardzo krótkie włosy.  


Na koniec Buziak dla Was :* Na lepszy humorek.... bo wiecie, że od jutra wraca ładna pogoda?? A więc twórzmy :D 

A już niebawem pokażę Wam jak poszalałam ostatnio wiosennie :)