Obserwatorzy

niedziela, 9 marca 2014

Kobieta inspirująca + wpadki


Kto miał kiedyś tak jak ja ten wie jak to jest kiedy chcesz coś zrobić, a cały wszechświat krzyczy "nie zrobisz tego, nie pozwolę ci! będę przeszkadzał na wszystkie sposoby!".
Co takiego wszechświat zrobił?
+cień nie chciał się rozcierać jak pomalowałam powiekę białą kredką..... trzeba zmyć
+pacnęłam zły odcień różu (za ciemny).... trzeba było lekko oko przyciemnić
+ jeden klej do rzęs był źle zamknięty.... wysechł ;/
+posmarowałam je drugim.... nie chciały się przykleić... więc jest bez
+ pomalowałam zęba na niebiesko... mniam mniam (prawie)
+przedziałek na środku głowy? o nie! moje włosy tego nienawidzą.... co chwila mi się plątały gdzie nie trzeba (a grzywki niestety nie mam)
+nie wychodziły mi zdjęcia :(
+ na koniec najlepsze! zostawiłam wkład ..... pomadkę niebieską z Inglota na środku stołu... zgadnijcie kto wsadził w nią łokieć? :D
Ja xD

Także tego... było zabawnie... choć stres bo makijaż robiony na ostatnią chwilę i w głowie tylko "czy zdążę przed 23.59?" Zdążyłam.... uffff.....

Jest to makijaż na konkurs Kobieta Inspirująca - Pierre Rene". Konkurs właśnie się kończy. Dlaczego nie zrobiłam go wcześniej? Ponieważ czuję się fatalnie... podziębiłam się i całe gardło mnie boli, ale powiedziałam sobie, ze muszę go zrobić! Ponieważ Nicki jest moją ulubioną artystką... Uwielbiam jej piosenki, plus jest niesamowicie kolorową i oryginalną osobą, w jej strojach i teledyskach zawsze jest mega kolorowo ;) Więc stwierdziłam, ze sobie nie mogę odpuścić.

A teraz koniec pisania... i jeszcze kilka fotek ;)







Haha! Nie mogłam też odpuścić zdziwionych i krzywych min! Dlaczego? Bo Nicki Minaj uwielbia robić takie do zdjęć!

PS wymogiem konkursu było użycie do makijażu min. 2 produktów Pierre Rene lub Miyo
ja użyłam 3 cieni na oczach
BRRR
PARADISE
LAST CALL
A na brwiach mam: no2 SOFT ESPRESSO

Dzięki i Buziaczek ;*