Obserwatorzy

niedziela, 23 marca 2014

Makijaż przyszłości

Tak jak pisałam, mój ostatnio makijaż zainspirował mnie do stworzenia całej pracy, którą wysłałam na konkurs "Kobieta XXIV wiwku" (link jest na pasku bocznym).

Konkurs jak sama nazwa mówi miał zainspitować nas do tego jak kobiety będą wyglądać w dalekiej przyszłości. Powstało już wiele filmów i innych prac z których ożnaby zaczerpnąć inspiracje...

A teraz mniej gadania, a więcej zdjęć ;)


A tak to mniej więcej poswtawało ;).....






Ponieważ w pośpiechu kilka zdjęć już całej pracy usunęłam (oraz opróżniłam śmietnik) to zostało mi tylko kilka fot całości.... wzorki zostały wykonane takimi samymi cieniami jak oczy... ponieważ miało to stanowić razem komplet ;)





Jak widać dodałam jeszcze wzorki na szyi i do tego białe usta ;)

Mam nadzieję, ze się spodoba ;)