Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Pastelowo z paletką MUA i AVONem


Tak jak pisałam rano na Facebooku KLIK ;) popołudniu miał być makijaż pastelowy.

Niechaj nikt się nie czepia w stylu "słaba pigmentacja" itd. ..... w końcu są to pastele a nie neony ;) to tak ma wyglądać.
Wszystkie cienie pochodzą z jednej paletki  więc raczej większego problemu z kolorami tu nie ma :)


1. Żółty na środkową część ruchomej powieki
2. Błękitny po zewnętrznej stronie
3. Czerwony/różowy w wewnętrznym kąciku 


4. Naokoło roztarte fioletem
5. delikatna kreseczka takim szaro-granatowym eyelinerem
6. Tusz i gotowe ;)





Voila! Że tak sobie napiszę po francusku ;)

A teraz coś czego nie robiłam do tej pory.... pokażę czego użyłam (oraz postaram się pokazywać częściej) :D


Oczka:
- paletka MUA Pretty Pastels 
-eyeliner AVON Color Trend  kolor ROARING BLUE
-cień z paletki do brwi AVON (wosku rzadko używam)
- tusz AVON Mega Effects
- baza pod cienie z BEAUTIES FACTORY
-pomadka AVON Color Trend kolor  PASSION
-biała kredka AVON Color Trend


Twarz:
-podkład REVLON kolor 200 nude (choć zdecydowanie jednak zostawię go na lato... teraz chyba jest ciut ciemny)
- puder Lovely Princess Face  (nie miał z tyłu numerku więc chyba był tylko jeden dostępny odcień)
- róż PAESE nr 38 (z drobinkami) mój naaaajulubieńszy róż ;) chyba napiszę Wam o nim osobno w najbliższym czasie.

A teraz smutna nowinka... coś mi się zacina laptop... jak gram, albo coś oglądam to nagle się zawiesza i zaczyna brzęczeć, wczoraj zaczęło mi wyskakiwać okienko że "sterowniki ekranu przestały działać" ;/ lipka.
Także jutro z rana tatuś go zabiera do przeczyszczenia i ustawienia tych sterowników niedobrych :P  może (i mam ogromną nadzieję), że jeśli je ustawi już na mnie komputerek warczeć nie będzie ;D

Także, będę musiała się pożegnać z Wami na 1 max 3 dni (zależy od tatusia "sklerozy").

Zapewne będę Wam odpisywać z tableta, ale postów nie będzie... bo obrabiać na tablecie fot o mazać tyle palcem po nim.... nie, nie lubię tego, i wścieklizna by mnie dopadła :D

W tym czasie za to postaram się zrobić kilka makijaży i najważniejsze spróbuję WYZDROWIEĆ  bo czuję się coraz gorzej :(
Także łapcie buziaczki i do zobaczenia niebawem :****