Obserwatorzy

poniedziałek, 3 marca 2014

Tydzień 1. - Pająk


Hej! Bardzo dawno mnie nie było... długi czas nic nie malowałam, w ogóle się nie malowałam. Jakaś przeogromna niemoc mnie ogarnęła. Ale po ciężkiej walce <bum! bach! bęc! :D> jakoś mi się udało ją pokonać :)

W najbliższym czasie pojawią się w większości albo i tylko makijaże niezbyt codzienne i bardziej nadzwyczajne :) i sporo makijaży konkursowych.


Już dzisiaj Wam pokarzę pierwszy z serii makijaży zwierzęcych. Jest to wyzwanie konkursowe, którego szczegóły można znaleźć tu KLIK :)

Ponieważ jest to tydzień pierwszy... makijaż będzie pajączkowy.
Z góry ostrzegam! Pierwszy raz robię coś takiego może nie być idealnie :)
Wybaczycie?? :( :*

Teraz Foteczki (ponieważ jest to praca ciut bardziej fantazyjna niestety nie będzie pokazane jak ją zrobiłam)









Krótko co i jak:
- oczko - kreska jest jakby odwłokiem, a żółte (wycięte z kartki papieru :P ) rzęsy to nóżki :D... no i oczywiście pajęczynka w tle
- usta - tu chyba niewiele trzeba pisać..... usta są pajęczym odwłoczkiem a reszta pająka jest obok :)


AAA! Stefan idzie odgryźć mi palec :P Oj, nieładnie pajączku ;)

A dla Was buziaczki :*

Ja idę powoli inspirować się wężami :D