Obserwatorzy

niedziela, 6 kwietnia 2014

Idzie Wiosna

Dawno daaaawno mnie tu nie było..... znów spora przerwa :( Eh, postaram się już nie robić takich przerw, lub chociaż aby były one krótsze. 

Nie będę wnikać w to co robiłam jak mnie nie było, bo ważniejsze jest to, że znów wracam :)
A powróciłam dziś z panią (panną) Wiosna, którą okazję miałam malować i przystrajać w kwiatki jakiś tydzień temu :)

Jak widać kwiatuszków było dużo. Szkoda tylko, że trawka nie była jeszcze idealnie zielona.


Oczko jak widać full of color :) Jak wiosna to musi być tęczowo ;)


Na zdjęciach jak widać "autograf" jest..... koleżanka robiła zdjęcia i tym razem nie zapomniała się podpisać, bo często się jej nie chce ;)



Na głowie kwiecisty wianuszek.... a dokładniej opaska, którą robiłam sama.... trochę palce posklejałam sobie i dużo było czekania aż ten klej wyschnie.... eh, trzeba innym klejem to robić następnym razem ;)


Również znalazł się wiosenny pasek :)




A na koniec dla zabawy.... garść luźnych kwiatków we włosy ;)

Mam nadzieję, że się pomysł i makijaż podobają :*