Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Rossmann -49% tydzień I + przeróbka wczorajszego oczka


Jak już większość wie.... lub jeszcze nie wie nasza ulubiona promocja z Rossmann'a "-40% na całą kolorówkę" ewoluowała w coś jeszcze lepszego!! A myślałyśmy, że lepiej być nie może.... a jednak jest!
Rossmann rozłożył promocję na 3 części (3 tygodnie) gdzie w każdej w promocji znajduje się inna część kolorówki....

NAJWAŻNIEJSZE !! Nie jest to już "tylko" -40% ale AŻ -49% czyli niemal połowę mniej!! :D
I jak tu się nie cieszyć i oszczędzać?!

W tym tygodniu w promocji jest kategoria Twarz, czyli podkłady, korektory, pudry, róże, bronzery....

Ja już przed 12 powędrowałam do miasta i już był problem z podkładami Rimmel'a ponieważ już z jaśniejszych kolorów pozostały pojedyncze sztuki a ciemniejsze są za ciemne :P Na szczęście to co chciałam kupić mi się udało ;)

Oto moje zdobycze z tego tygodnia:


- Rimmel Wake Me Up 103 true ivory
- Rimmel Wake Me Up 200 soft beige
- Rimmel Match Perfection 010 light porcelain
- Wibo 4in1 korektor
- Wibo róż z jedwabiem nr 1
- Lovely Magic Pen nr 2 korektor z pędzelkiem
- Miss Sporty Liquid Concealer z witaminami e&c  z taką pacynką jak w błyszczykach
+ Wibo sonda do nakładania ozdób..... musiałam bo bardzo narzekałam, że mam tylko 1 ;)
+ nie mogłam się oprzeć..... koło kolorówki wisiała biżuteria a te kolczyki skradły mi serce ;)


Przy okazji bycia na mieście w ramach spaceru przeszłam się do Silcare.... mojego ulubionego zklepu z "pierdołami" na paznokcie ;) I oto są moje całe zakupy :)

 złote niteczki, pomarańczowe i srebrne plasterki miodu

 nie wiem jak to nazwać.... dla mnie to wygląda jak plamki z moro w różnych kolorach :P zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;)

niestety.... cwieków nie mieli :(...... ale są takie kolorowe kwadraciki a'la ćwieki ;)

Ahhh!...... jak jeden słoiczek po 1zł to poszaleć można ;)

No... i na koniec miałam dodać małą przeróbkę makijażu z wczorajszego pościka ;P




Haha.... jak wczoraj wspominałam, zdjęcia mi nie wychodziły.... miny dziwne itd. ale trzeba było pokacać twarzyczkę, aby nie było problemów czy to aby na pewno ja ;)

A teraz życzę wszystkim dobrego dzionka! Ah jaka dziś śliczna pogoda :D :*