Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Ciut inaczej ;) Makijaż Konkursowy

Nie mam weny nie wiem co mam pisać.... siedzę cała obolała i najchętniej nie wychodziłabym z łóżka przez tydzień :D Niestety raz w miesiącu taki tydzień się zdarza ;) Ogólnie 1 Maja nie rozpoczął żadnej szalonej majówki itd... nic ciekawego nie robiłam, oprócz malowania :)

Makijaż... tak o z głowy poleciał nie wiedziałam co zrobić, więc wyszło coś lekko niecodziennego, ale już w podobnym wśród ludzi chodziłam, więc mi tam to nie straszne ;)

Ogólnie wszystkie cienie z paletki 120.... jedynie jasny turkusowy liner nie :) Jest to moje nowe słoneczko z Lovely Pastel Green.... jak się pomaluje 2 razy to lepiej widać kolorek :)


1. Jasnym cieniem malujemy ponad powieką ruchomą mniej więcej granice naszego makijażu
2. Niebieskim cieniem wypełniamy całą ruchomą powiekę
3. Ja to roztarłam ciemnym turkusowym cieniem... niestety wygląda jak niebieski a szkoda :(
4. Przy samych rzęsach jeszcze ciemniejszym granatem przyciemniamy oczka
5. Dolną powiekę malujemy pomarańczowym kolorem wyyyciągając daleko (tak jak chcemy)
6. Na koniec właśnie eyeliner Lovely :)

Zapomniałam zrobić zdjęcie z bliska po wytuszowaniu rzęs.... eh :( się zdarza xD





Ogólnie jako takiej tematyki makijażu nie było ;) Więc co mi tam.... coś takiego może być ;)
Konkurs jest tu KKLIKK 
niestety dziś się kończy... poza tym też się dzisiaj dowiedziałam.... cóż :) 
Potrzymacie za mnie kciuki?? :D


Zapowiedziane jest, że to nie jedyny konkurs na blogu.... a więc warto KLIKAĆ ;)