Obserwatorzy

sobota, 3 maja 2014

Golden Rose - Matte niebieski nr 15

Sam lakier dostałam na urodziny w styczniu.... ale dopiero teraz wzięłam się za pomalowanie paznokci ;)
Baaardzo fajny kolor <3 Piękny, podoba mi się bardzo.



Lakier z serii MATTE czyli jest to lakier matowy... może się nie znam, bo jest to mój pierwszy matowy lakier, ale efekt matu jakoś mnie nie powala. Nie jest mega błyszczący, jednak połysk jest, jak dla mnie mógłby być bardziej matowy..... no ale jest to mój pierwszy taki lakier więc nie mam porównania co do innych. 

Jest też szybkoschnący... i co do tego, to żadnych zarzutów nie mam, schnie bardzo szybko... za to jest dość rzadki... na pierwszych 2 paznokciach myślałam, że maluję je wodą... lakier bardzo mi się rozlewał i zalewał skórki, przez to nie wyglądają aż tak ładnie jak powinny :)
Przy pierwszej warstwie efekt jest kiepski... przez jego rzadkość nakłada się bardzo nierówno, ale przy drugiej warstwie wszystko się ładnie wyrównuje, więc nie ma co narzekać :)


PS. wybaczcie stan moich paznokci :(
Były 2 razy dłuższe... chciałam iść do kosmetyczki, żeby ładnie mi je zrobiła na migdałki :) 
Niestety... mamusia stwierdziła, że "ona mi zrobi... ona wie o co mi chodzi" i co?! Obcięła mi je o połowę i do tego krzywo wypiłowała... każdego inaczej! Na koniec jak się załamałam to 5 raz jej tłumaczyłam o co mi chodziło a ona na to "Aaaa trzeba było powiedzieć, ze takie długie i spiczaste" xD
No myślałam, że zabiję :(
I znów czekać aż urosną.....

Cóż, załamywać się nie można, na szczęście paznokcie odrastają ;)

A na koniec mały wzorek z użyciem moich nowych ozdób :)




I na koniec buziaczek :*