Obserwatorzy

czwartek, 15 maja 2014

Graficzne połączenie letnich trendów

Tej wiosny jest wiele ciekawych trendów, które bardzo przypadły mi do gustu.
Uwielbiam złoto.... jest to jeden z moich ulubionych kolorów w makijażu oczu... ale też nie lubię, jak mój makijaż jest banalny czy zbyt ujednolicony, dlatego zawsze muszę wsadzić tam jakiś kolorek nie od parady :) Przeważnie wychodzi z tego coś ciekawego.... a czasem nie :P

Tym razem złoto połączyłam z innym modnym kolorem.... niebieskim. Postanowiłam zrobić kreskę i dolną powiekę w tym samym kolorze tworząc w ten sposób dość graficzny makijaż.


Szczerze to nie miałam pojęcia co mi z tego wyjdzie.... leciałam na żywioł i, efekt zaskakująco mi się spodobał :D

W ten oto sposób jestem coraz bardziej przekonana..... ze te prostsze połączenia są jednak dużo efektowniejsze niż się spodziewałam! A ten kolor bardzo przypadł mi do gustu! 
Jestem pewna, ze niedługo będzie coś więcej o nim <3

Na koniec lekki pomarańcz na usta aby nie odwracać zbytnio uwagi od oczu i śmigałam tam cały dzień :)






Może następnym razem coś podobnego lecz z innymi kolorkami?
Może ktoś ma ciekawy pomysł jakie kolory mogę połączyć? :D
Każde wyzwanie przyjmę! :)