Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

KOBIETA NOCĄ

Iiiii znów pisane przelotem..... bardzo za to przepraszam, ale cóż mało czasu a tym bardziej w taką pogodę <3

Kolejny makijaż konkursowy... tym razem organizowany przez Bery i Sylwiabe.

A tu link do samego konkursu

Tym razem nie szalałam... postawiłam na zwykły wieczorowy makijaż :)
Idealny na imprezę.....




 Może same zdjęcia mnie samej nie zachwycają, ale jestem pod wrażeniem tego jak mi się ładnie układały włosy! <3 A w tej pomadce się po uszy ZAKOCHAŁAM! Codziennie się nią maluję teraz :)



Na koniec jedno oczko z bliska... żadnych sztucznych rzęs ani nic... ponieważ potem wychodziłam i nie miałabym czasu na "poprawianie kreski" po odklejeniu rzęs itd.


Na koniec zdjęcie nagród... więc jeśli jeszcze któraś dziś zdąży to zapraszam ;)


A teraz zegnam.... trzeba iść do biedronki po cukierki Bounty & Snikersy zanim mi ją zamkną! :D
Buziaczek :*