Obserwatorzy

piątek, 2 maja 2014

Makijaż Geometryczny

Ah.... i znów wszystkie terminy zbiegają się w jednym momencie ;) Więc teraz też makijaż będzie pracą konkursową :) Tym razem na konkurs u Taidy KLIK :)... dziewczyny którą podziwiam :) Robi bardzo fajne makijaże.... wszystkie mi się zawsze podobają <3 Aaaale.... notka nie jest po to aby się zachwycać, tylko po to, zeby pokazać co "nabazgrałam na konkurs".

Temat: Makijaż geumetryczny
ps. wszystkie chwyty dozwolone :) Więc.... cóż, chyba się lekko zapędziłam :D


Wszyscy już od podstawówki wiemy czym jest geometria.... kółka, kwadraty, trójkąty... oraz inne mniej czy bardziej skomplikowane figury ;)

U mnie są wszędzie..... na całej twarzy, a nawet na ręce do kompletu ;) Haha... kto mnie zna... wie, że mam tendencję do takiego przeginania ;)

Przybliżenie na oczka







Z tymi różowymi trójkątami nad ustami chyba ciut przegięłam ;) Ale już stwierdziłam, że zmazywać nie będę :) Znalazło się również zdjęcie samej łapki.... a tle karteczka :)




A ja Was zegnam i całuję :*