Obserwatorzy

piątek, 9 maja 2014

Słoneczny dzień - słoneczny makijaż :)

Dziś niewiele pisząc mam dla was dzisiejszy słoneczny makijaż..... dlaczego słoneczny? Ponieważ jest w nim sporo żółtego. Jest idealny na taką pogodę :)

Ja nie mam podziały na makijaże dzienne czy nie dzienne... ja makijaże dzielę według nastroju.... maluję się tak jak się czuję i nie wstydzę się w ten sposób ludziom pokazywać :)

Jest tak piękna pogoda... że aż żal siedzieć w domu przed komputerem, chce się wyjść na spacer i nie wracać przez wiele godzin! Dlatego moją inspiracją była właśnie chęć spędzenia całego dnia na zewnątrz :)

Dzisiaj niestety znów obejdzie się bez zdjęć jak ten makijaż wykonałam.... jest też tylko jedno zdjęcie ze zbliżeniem oczka, ponieważ zdjęć w żaden sposób NIE OBRABIAŁAM!
Jedyna rzecz jaką zrobiłam to wykadrowałam zdjęcie oka :)

Ale chyba właśnie o to chodzi? Abo pokazać to co się namalowało, a nie to co wyszło z komputera? :)


 Są chwilę, kiedy zdjęcia są ładne, ostre i się dobrze wygląda..... :)





 Ale zdarzają się też inne :)
Haha.... czasami właśnie tak się czuję.... a to tylko niekontrolowane mrugnięcie :)



Dziubasek z buziaczkiem :*
A ja lecę na spacerek :)