Obserwatorzy

środa, 4 czerwca 2014

Brązowe smoky z Pierre Rene

Oooooj właśnie zauważyłam jak to dawno mnie tutaj nie było :(
Prawie miesiąc... a myślałam, że minęły max 2 tygodnie. Ach jak ten czas leci szybko strasznie.

Trochę chorowania, problemów i męczenia się z jedną osobą i tak wszystko zleciało.
Bardzo za to przepraszam!

Dziś makijaż, który w sumie zrobiłam wczoraj ale nie obfociłam, więc zrobiłam raz jeszcze dzisiaj ;)

Brązowe Smoky Eye zrobione palętką Quatro no. 02 MYSTIC BROWN z Pierre Rene.
Pierwsza wersja jest z samymi cieniami, na drugiej dodałam złoty eyeliner również z Pierre Rene, bo wiem, ze są osoby które nie wyobrażają sobie makijażu bez kreski :)
Wczoraj byłam pomalowana bez eyelinera, a dzisiaj cóż.... jak już dodałam kreskę to niech pozostanie ;P



Używałam tylko cieni z paletki Quatro no. 02 MYSTIC BROWN z Pierre Rene... więc po prostu będę je oznaczała numerkami (który cień miał jaki numerek jest oznaczone na zdjeciu na dole postu na którym są pokazane kosmetyki użyte do makijażu oka)

1. Na oko już jest naniesiona baza pod cienie z Beauties Factory a pod łuk brwiowy cień nr 1
2. Cień nr 2 nałożyłam na załamanie powieki i nieco wyżej, choć jest tak jasny, ze ledwo to na zdjęciu widać
3. Cień nr 3 roztarłam w załamaniu powieki i zewnętrznym kąciku


4. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam najciemniejszy cień nr 4
5. Na całą dolną powiekę nałożyłam cień nr 3 i odrobinę nr 4 w zewnętrzny kącik
6. Na linię wodną kredka Eye matic z Pierre Rene i tusz do rzęs z Yves Rocher

WERSJA PIERWSZA 





WERSJA DRUGA 





Z daleka prawie nie widać różnicy..... ale jestem ciekawa która wersja bardziej się podoba :)
A teraz kosmetyki użyte do makijażu..... opisywać nie będę, bo chyba dobrze widać co jest na zdjęciach :)



Na dzisiaj to tyle :)
Buziaczki :*