Obserwatorzy

wtorek, 17 czerwca 2014

Lekko w fiolecik

Znów długo mnie nie było...... oh ja niedobra :D
Mam nadzieję, że w końcu uda mi się wyrobić jakąś "systematyczność".

Jakoś jestem dziś nie bardzo w nastroju, więc wybaczcie, że nie będę pisała zbyt wiele.


Tym razem oczko w różach/fioletach.... + szara kreska, bo stwierdziłam, że czarna będzie tutaj za ciężka.
Użyłam cieni z paletki Technic Electric tej kolorowej.....
Mam ją już od tak dawna, jest bardzo fajna i można jej użyć na wiele sposobów a ja jakoś nie miała do niej natchnienia... więc pojawią się jeszcze ze 2 makijaże z jej użyciem, tak aby posprawdzać jej kolorowe możliwości :).... no, i aby lekko weny nabrać, której ciut mi brakuje.



Kreska jest zrobiona szarym eyelinerem AVON Color Trend Elephant Grey, którego swoją drogą już prawdopodobnie w katalogu nie ma.





Na koniec musi być głupia mina :)..... Jeśli nie wychodzą ci dobre fotki, to z głupią miną zawsze wyjdzie ta najlepsza (najostrzejsza itd).... złośliwość rzeczy i tyle :)

Buuuuziaczki :*