Obserwatorzy

sobota, 7 czerwca 2014

Nieco spokojniej... i prośba do WAS

..... oh! Szok! Ja i 2 spokojne makijaże pod rząd?
Nie podobne do mnie zupełnie :D
Cóż... mam ostatnio brak weny.. ale staram się coś z tym zrobić pomału :)


Makijaż znów w miarę spokojny... ale od dawna chciałam użyć do czegoś cienia z INGLOTa AMC 74 piękny złamany chłodny fiolet ze srebrnymi drobinkami..... choć po pomalowaniu drobinek nie widać :)

Razem z Duraline zrobiłam min kreskę i pomalowałam dolną powiekę.... może następnym razem użyję go w roli głównej do wieczorowego Smoky?

Oprócz niego na powiece goszczą cienie z Pierre Rene (ostatnio cały czas):
Quatro no.01 ELLEGANCE
149 EGYPTIAN SUN w wewnętrznym kąciku
084 ME ME w zewnętrznym oraz
120 SOFT ESPRESSO roztarty w załamaniu powieki

Ponieważ powyżej już opisałam makijaż.... nie będę opisywać tego po raz drugi.... chyba z czystego lenistwa lub braku czasu nawet :P



Na zakończenie jedynie bezbarwny ale jakże błyszczący błyszczyk i lecim ;)
No... akurat wychodziłam do szwagierki?? szwagrowej?? (HELP jak nazwać dziewczynę brata mojego chłopaka?) O.o Nie wiem :D




A do WAS mam prośbę/ zadanie.... też nie wiem jak to określić..... ale do sedna: 
Jeśli któraś z WAS ma dla mnie wyzwanie makijażowe to zapraszam :D
Wysyłajcie mi tematy którymi mam się zainspirować do makijażu! Mogą być to zdjęcia krajobrazu, rośliny, zwierzęcia, przedmiotu.... cokolwiek Wam do głowy wpadnie! Im gorsze (trudniejsze bądź zabawniejsze) tym lepiej :)

Chętnie się pobawię :D

Buziaczki :*