Obserwatorzy

czwartek, 19 czerwca 2014

Wibo Candy Shop

Dziś mała "pokazówka" moich ostatnio ulubionych lakierów czyli seria Candy Shop od Wibo.
W jej skład wchodzą 4 kolory.... ja niestety mam tylko 3, ponieważ ostatniego nie byłam w stanie dorwać w żadnym (z trzech) Rossmann'ów. :(
Gdybym wiedziała, że tak bardzo mi się spodobają szukałabym go nieco bardziej :)

Są to lakiery piaskowe, każda chyba wie na czym polega ten efekt..... bo jaka w tym filozofia? Jakby dziecko nasypało sobie piasku do buteleczki z lakierem, a potem się cieszy ^^
Kolory są mega słodkie i cukierkowe... czyli takie dla mnie jak najbardziej naj.
Nazwa kolekcji Candy Shop bardzo do nich pasuje, bo są bardzo bardzo słodkie :)

Mam kolorki 2, 3 i 4. 
1 To kolor taki bardziej brzoskwiniowy..... i szczerze jakbym miała wybrać który z nich podobałby mi się najmniej zapewne wybrałabym ten którego nie mam :) Bo kto mnie zna wie, że lubię bardziej wyraziste kolorki :D

Moje paznokcie są naprawdę mało wymagające co do lakierów (choć może to kwestia odżywki na której maluję) ale wszystkie się trzymają bardzo ładnie. Teraz właśnie miałam pomalowane nr 3 i w stanie niemal idealnym paznokcie trzymały mi się 5 dni..... aż do dziś ponieważ musiałam je zmyć :P

Lakier nie odpryskiwał, praktycznie się też na końcówkach nie zdzierał..... jedyny "widoczny efekt użytkowania" to taki, że miałam wrażenie że poprzez dotykanie wszystkiego wycia rąk itd ta "piaskowa powłoczka" lekki mi się ścierała..... efekt porównywalny do papieru ściernego, że jak się coś nim potrze to te grudki na nim się zmiejszają.... choć z lakierem efekt aż tak mocny nie był :)

A teraz dość tego gadu gadu (bo się rozpisałam jak nigdy)
Oto kolorki :)

Fioletowy nr 4


Jasny róż nr 2


Ciemniejszy róż nr 3


Tak jak kocham paznokcie w mocnych kolorkach..... tak ten delikatnie słodki fiolecik uwiódł moją duszę i serce <3

A jaki Wam podoba się najbardziej????

Buuuuuziaczki :*