Obserwatorzy

czwartek, 26 czerwca 2014

Wibo Celebrity Nails I

Dziś kolejna mała "pokazóweczka" i również dotyczy ona lakierów Wibo.
Na przegląd bierzemy kolekcję Celebrity Nails..... a dokładniej pierwszą jej część.
Cała kolekcja składa się z dwóch zestawów
1. w odcieniach pomarańcz-róż
2. zieleń-niebieski

Ja na razie zdołałam wykorzystać jedynie kojekcję pierwszą..... także druga część myślę, że powinna być za jakieś 2-3 tygodnie :)
Specjalnie maluje każdą łapkę innym kolorem, aby poszło to szybciej.... a, że maluję paznokcie co ok. 5-6 dni..... to myślę że akurat tyle czasu mi starczy :)

A teraz wracając do tematu..... kolory są boskie <3 mocne, intensywne.... wpadające w oko.... takie jak lubię :)
Malujemy 2 warstwy i jest idealnie.... choć sama pierwsza też ma całkiem niezłe krycie, nie ma smug prześwitów itd, ale ja standardowo zawsze daje 2 :)
Lakierki nie odpryskują..... ba, praktycznie się też nie ścierają mi na końcówkach.... moje paznokcie po prostu kochają Wibo :)
Wszystkie mają w sobie "złoty pyłek" ślicznie się mienią tym złotem..... choć na zdjęciach bardziej to pewnie widać na buteleczkach niż na paznokciach, ale uwierzcie na paznokciach też to wygląda bosko :)
"Typowo letnia słoneczna poświata".

Uwielbiam lakiery Wibo więc po co mam się rozpisywać..... pora je pokazać :D

1. Super mocny i dający po oczach pomarańcz! <3



2. Ładniutki a'la brzoskwiniowy kolorek



 3. Bardzo fajny delikatny róż



 4. Bardziej dający po oczach róż :D



 5. Ciemny róż a'la bordo już prawie :)))




Moim faworytem tutaj jest zdecydowanie pomarańcz <3 w tym starciu wygrał moje serce :)
Na drugim miejscu kolor nr............ 5!! Ciemny! Drapieżny (RAWR) i bardzo elegancki kolorek w jednym :))
Jestem ciekawa który Wy wybierzecie! ????
Buziaczek :*