Obserwatorzy

sobota, 9 sierpnia 2014

Może morze albo palmy?

Dziś chciałam pokazać wam moje paznokcie [*]
Niestety nie są już taaaaakie długie bo połamałam :(((
Ale chciałam Wam je pokazać ponieważ to z nimi zdobyłam wyróżnienie w konkursie marki Wibo.... wiem, że zdjęcia nie są doskonałe.... ani tym bardziej moje paznokcie, bo robiłam je z gorączką, ale myślę, że nie wyszły najgorzej :) Więc wybaczcie mi jeśli nie są zbyt dokładnie zrobione :)

W obu przypadkach robiłam ombre z lakierów Wibo Celebrity Nails + inne dodatkowe kolorki :)

Pierwsze są morskie fale.... choć na zdjęciach nie widać ich tak ładnie jak wyglądały na żywo :)




Jak widać.... żeby kolory były ładnie widoczne musiałam je robić na 3 razy.




Oprócz fal dodałam też odrobinę błyskotek, możecie je interpretować jako małe fale, promienie słońca, które się odbijają lub rybki.... jak kto woli :)

Następną opcją są już lekko standardowe palemki.... kolory zachodzącego słońca i te sprawy  :)









Mam nadzieję, że choć jedna opcja się spodobała :)

Ja w tej chwili idę się szykować.... mam zamiar ten słoneczny dzionek spędzić na działce :)
Więc miłego weekendu życzę wszystkim :*