Obserwatorzy

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowe dzieci z MIYO OMG!

W czwartek popołudniu zamówiłam sobie na stronie Pierre Rene cienie Miyo OMG! Wszystkie jakie były dostępne.... czyli 37 kolorków :) W piątek dostałam wiadomość e-mail, że zostały już wysłane, a dziś rano miałam je już w domku! <3
Gratis do zamówienia dostałam błyszczyk Pierre Rene Lip Tint no.03 Grenadine i próbkę podkładu. :)


Za dużo się rozpisywać nie będę.... macałam je i macałam przez dłuuuugi czas.... aż wymacałam wszystkie :D Więc zanudzać nie będę tylko pokażę Wam kolorki z bliska :)






































Ale jak to czasem bywa..... aparat też potrafi "kłamać" :D i niekoniecznie wszystkie zdjęcia oddają w 100% kolor cienia w rzeczywistości :) Na koniec małe "zestawienie".... tak będzie lepiej widać czym kolorki się od siebie różnią i lepiej się prezentują :)









Kolory na zestawieniach są w tej samej kolejności co na zdjęciach wyżej :)
Już od razu upatrzyłam sobie kilku ulubieńców..... ale może ktoś z Was zaproponuje jakie kolorki powinny pójść na "pierwszy ogień" ??
 :)