Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

Pochmurny makijaż i małe zakupy z niespodzianką

Ponieważ pogoda dziś robi nam mało zabawne żarty w kółko świeci słońce, przychodzą chmury, pada i tak naokoło..... to na pochmurną pogodę pochmurny makijaż.

Także dziś poleciało w fiolety z cieniami Miyo OMG :
#18 Lavender
#19 Glamzon
#20 Drama
#25 Ash
#01 White pod łuk brwiowy i na ładne roztarcie 






Pojechałam z braciszkiem na zakupy do szkoły i po drodze wpadłam do Natury na małe zakupy ;)
Pani przy kasie zrobiła mi niespodziankę i powiedziała "za zakupy powyżej 50 zł może pani się zapisać na weekend na darmowe mani" to z chęcią zapisałam się na sobotę :)

A tu moje małe zakupy z Natury całe z My Secret :)


# 3 lakiery z nowej kolekcji !!!
-Nail Art 221 Polite Dots (różowo czarne drobinki)
-Nail Art 222 Playful Dots (mega kolorowe drobinki)
Nail Polish 207 Lavender

#3 cienie Trio nr 317, 318 i 320
#4 Pearl Touch nr 104, 106, 108 i 109
#1 Matt nr 514

Serdecznie zapraszam do natury! Ponieważ cienie Pearl Touch i Trio nie będą już produkowane są w mega promocji!

Pearl Touch z 7.99 na 2.99
Trio z 9.49 na 3.49

A ja wszystkim życzę udanego dnia i zaraz lecę podciąć koleżance włosy i pomóc jej ogarnąć działkę na jej piątkową urodzinową imprezę.

Buziaczki :*