Obserwatorzy

środa, 6 sierpnia 2014

Tropikalny powiew z OMG!

Moja pierwsza zabawa z cieniami OMG id Miyo była całkiem udana :)
Użyłam tylko 3 cieni do wykonania makijażu oka, były to
# 27 SUNRISE
#28 TOXIC
#33 AQUA
Kreskę również zrobiłam cieniem Aqua przy małej pomocy Duraline z Inglota :)

Choć tym razem nie ma zdjęć pokazujących jak zrobiłam makijaż.... to są 3 wersje kolorystyczne na ustach, więc mam nadzieję że się spodobają :)

1. Na żółto..... pomadka Inglot #91


1 i 1/2. "Mamusiu! Zjadłam smerfa!" ...... pomadki Inglot #91 i #94



2. Niebiesko .... pomadka Inglot #94


3. Wyjściowa ;) z błyszczykiem Pierre Rene Lip Tint no.03 Grenadine



Na koniec oczkowa "sklejka".... wygląda jak dla mnie ciut dziwnie ale spróbować trzeba było :) I jedno zdjęcie z bliska.



A więc która wersja wyszła najlepiej? :)