Obserwatorzy

piątek, 12 września 2014

Księżniczka na koniu

Dziś mam dla Was zdjęcia z sesji sprzed tygodnia. 
Napisała do mnie koleżanka, że miała mieć zdjęcia z koniem ale jej fotografka zrezygnowała i spytała czy moja koleżanka nie chciałaby jej zrobić zdjęć, a ja makijażu.
Oczywiście się zgodziłyśmy :)
Taka okazja raczej często się nie zdarza.

Więc przeszłyśmy się na spacer za stadninę do lasu/parku aby porobić zdjęcia... nie mam jeszcze wszystkich zdjęć, bo niestety koleżanka nie mogła na razie wszystkich obrobić, więc pokażę Wam to co na razie mam. Konik nie za bardzo chciał pozować.... wszystko wokół go interesowało i nie chciał stać w miejscu. 
Znalazłam też 3 podgrzybki... jak do tej pory moje jedyne grzybobranie w tym sezonie ;)

Ale kończę pisanie i oto zdjęcia :)








Jeśli będę miała więcej zdjęć to wrzucę je na facebooka :)
Mam nadzieję, że te które mam się spodobały.

Po mnie zaraz przyjedzie chłopak i sobie gdzieś jedziemy, żeby nam się nie nudziło... a więc do następnego razu. Buziaczki :*