Obserwatorzy

środa, 10 września 2014

Lekka zieleń

Hej! Wiem, że znów tydzień mnie nie było i przepraszam za to, ale miałam kilka takich życiowych rzeczy do ogarnięcia.
Zapisałam się też na zajęcia na których wkrótce będę uczyła się jak projektować i wykonywać kostiumy i scenografie teatralne. Oczywiście dużo bardziej interesują mnie kostiumy, ale scenografia też zawsze się przyda :)

Dziś mam dla Was makijaż który zrobiłam już kilka dni temu, ale jakoś nie miałam czasu go dodać.




Twarz:
- podkład RIMMEL Wake Me Up 200 soft beige
-podkład RIMMEL Match Perfection 010 light porcelain
może to wydawać się dziwne, ale po zmieszaniu ze sobą tych dwóch podkładów wychodzi mi idealnie mój kolor
-puder Lovely Princess Face
-róż z jedwabiem i wit. E Wibo nr 1


Oko:
- brwi MAYBELLINE Color Tattoo 40-permanent taupe + kropelka Duraline INGLOTa
- baza Beauties Factory
- cień My Secter Pearl Touch nr 108
- pigment essence 19 kiss the frog
- pigment essence 07 safety first
- eyeliner żelowy czarny no name
- tusz Wibo Growing Lashes

Usta:
- błyszczyk Pierre Rene LIPtint no03


Może mało jesienny makijaż, ale za to bardzo mi się podobało jak wyglądał do tej neonowo-brzoskwiniowej marynarki :)
Postaram się dodawać tutaj coś 2-3 razy w tygodniu, ale myślę, że od tej pory będzie mnie jednak trochę więcej na facebooku.

Założyłam/ zaczęłam używać w końcu instagrama..... bo założonego miałam już dość dawno temu, ale jakoś nie byłam przekonana, żeby coś tam dodawać ;)
Jak narazie tam nadrabiam i dodaję tam trochę staroci, ale na bieżąco też bedę.

Buziaczki ;)