Obserwatorzy

piątek, 31 października 2014

Hybrydy EM Nail

Jakiś czas temu stwierdziłam, że mam ochotę na hybrydy.... gdzieś na Facebooku jedna z dziewczyn które obserwuję wstawiła zdjęcie, że zakupiła hybrydy z firmy EM Nail. Z ciekawości weszłam na stronę.... zobaczyłam około 150 kolorów lakierów w cenie 13 zł za 5 ml.... po dłuższej chwili zastanowienia, kilku dniach przemyśleń stwierdziłam, że jednak się skuszę.... najwyżej stracę kasę, ale raz się żyje :)
Kupiłam 21 kolorów lakierów, bazy, topy, matowy top, lampę i oczywiście różne inne potrzebne rzeczy. 

Od razu pozamawiałam jeszcze różne ozdoby, kryształki, ćwieki i folie transferowe do paznokci.

A oto cała moja kolekcja:















































Uuuufffff.... wiem, że sporo. Ale! Wcale nie żałuję :) Lakiery są bardzo fajne.... tydzień spokojnie wytrzymują z ładnym połyskiem, bez odprysków i bez startych końcówek.... zapewne jeszcze drugie tyle spokojnie by się trzymały, ale ja uwielbiam majstrować przy paznokciach. Cały czas sobie dziobie, skubie, medram, no po prostu mam taki nawyk, ze cały czas przy nich grzebie :D
Przez pierwsze 4-5 dni jest spokój, ale 7-8 dzień już po prostu muszę skubać :D uwielbiam to.... i kończy się to niestety ściąganiem wszystkich paznokci :)
Dla mnie to dobrze, bo nie lubię mieć ich zbyt długi czas w tym samym kolorze :)

Jutro lub pojutrze pokażę Wam 2 mani które zrobiłam z lakierami i ozdobami powyżej :) choć już teraz można je znaleźć na Facebooku :) 

Buziak :*