Obserwatorzy

czwartek, 16 października 2014

ROZDANIE aby jesienią nie było nudno :)

Aby jesień była lepsza wystarczy odrobina koloru, a najlepiej koloru na paznokciach.
Wiem, że są to kolory jeszcze z serii letnich, ale są one nowe i nieużywane, po prostu mi si zdublowały. Może to być dodatkowy plus, ponieważ już nigdzie ich nie znajdziecie :)

Mam do rozdania 2 kolekcje lakierów Lovely: Rio i St Tropez + dorzucam po2 dodatkowe lakiery i 4 słoiczki ozdób do paznokci. Są do zgarnięcia 2 zestawy :)

Rozdanie trwa od dzisiaj 16,10 przez równo miesiąc do 16,11,14r.

Przy pierwszym rozdaniu dostałam kilka wiadomości, że ktoś nie był w stanie dodać komentarza na blogu, więc tym razem będzie to rozdanie bardziej Facebook'owe.

Zasady:
1. Autorem i sponsorem rozdania jestem ja.
2. Zastrzegam sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu zakończenia rozdania.
3. Również mam prawo zmienić zestawy nagród (dorzucić coś lub jeśli będzie sporo chętnych stworzyć dodatkowy zestaw pocieszenia) więc watro, bo może być tego więcej :), a na pewno nie mniej :)
4. Wyniki podam do tygodnia po zakończeniu rozdania.
5. Jeśli osoby które wygrały nie skontaktują się ze mną w ciągu tygodnia od podania wyników mam prawo wylosować inną osobę.

Co trzeba zrobić:
1. Być publicznym obserwatorem bloga (wystarczy mieć konto na gmailu)
2. Polubić moją stronę na Facebooku ........  KKLIKK
3. W komentarzu pod tym zdjęciem na Facebooku napisać komentarz:
Obserwuję bloga jako:.....
Obserwuję na Facebooku jako:......
E-Mail:..... (ponieważ ja jako strona nie będę mogła pierwsza się z Wami skontaktować)
oraz napisać który zestaw chcecie RIO czy St Tropez
4. Udostępnić zdjęcie na Facebooku
5. Jeśli posiadasz bloga byłoby mi bardzo miło jeśli udostępnisz na nim baner do konkursu i podasz mi do niego link :)