Obserwatorzy

środa, 3 grudnia 2014

Nowości z Makeup Revolution i Avon + ROZDANIE Świąteczne ;)

I znów opuściłam Was na nieco dłuższy czas.... no niestety tak się zdarza. Błagam! Kopnijcie mnie na zapęd bo nie mam na nic weny :D
Cóż.... moim małym motywatorem są zakupy z Cocolita!
Cała masa piękności marki Makeup Revolution!!! <3
Plus małe zakupy z Avon'u.

Był u mnie chłopak na noc i obudził Nas rano domofon. Oczywiście był to kurier z paczką :) Paczuszkę odebrałam wchodzę do pokoju, otwieram ją i powoli zaczynam wyjmować wszystko ze środka.... im więcej rzeczy wyjmowałam tym chłopak robił większe oczy i coraz bardziej nie dowierzał :D Minę miał jakby zawału dostał, a na końcu powiedział, że ma teraz w głowie całkowity ERROR i nie wie co się dzieje :D 

Cóż.... facet tego nigdy nie zrozumie ;)

 Paleta cieni

EYES LIKE ANGELS

40zł

Paleta cieni 

DEATH BY CHOCOLATE 

cena 40zł

ULTRA BRONZE BRONZER DO TWARZY 

cena 15zł

BRONZER MEDIUM MATTE bronzer

cena 10zł

ROZŚWIETLACZ GOLDEN LIGHTS

cena 15zł

METALICZNY CIEŃ ROSE GOlD

cena 20zł

I WOKE UP THIS GROOMED ZESTW DO BRWI

cena 20zł

SZMINKA DO UST SCANDALOUS VICE - pomarańcz

SZMINKA DO UST BLACK HEART - czarna

SZMINKA DO UST MAGNIFICENT - fiolet

cena 5zł za sztukę 

MATOWA SZMINKA W PŁYNIE REBEL - bordo

MATOWA SZMINKA W PŁYNIE WHAT I BELIEVE - jasny róż

MATOWA SZMINKA W PŁYNIE DEPRAVITY - fiolet

cena 15zł za sztukę

ULTRA BROW KREDKA DO BRWI MEDIUM

cena 15zł

AQUA SEAL BAZA POD CIENIE 

cena 14,90zł

Do zamówienia dostałam w gratisie:
-próbkę kremu
-pomarańczowy lakier MUA
-blaszane pudełeczko z owocowymi cukiereczkami podobnymi do Tic Tac'ów :D
Za co bardzo serdecznie dziękuję.... 

 Z Avon'u zamówiłam sobie 2 eyelinery i kredkę, od góry:
- GLOWS liquid eyeliner exotic orchid
- kredka superSHOCK gel eyeliner kolor savage
-Diamond Sparkle eyeliner metalic grey
za całą trójkę dałam niecałe 36zł

I oczywiście jak głosi tytuł notki na koniec małe świąteczne rozdanie!
Bo jak mogłabym zostawić Was bez małej mikołajkowej zabawy :)

Zasady:
1. Autorem i sponsorem rozdania jestem ja.
2. Zastrzegam sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu zakończenia rozdania.
3. Wyniki podam do tygodnia po zakończeniu rozdania.
4. Jeśli osoby które wygrały nie skontaktują się ze mną w ciągu tygodnia od podania wyników mam prawo wylosować inną osobę.

Co trzeba zrobić:
1. Być publicznym obserwatorem bloga (wystarczy mieć konto na gmailu)
2. Polubić moją stronę na Facebooku ........  KKLIKK
3. W komentarzu pod tym zdjęciem na Facebooku napisać komentarz:
Obserwuję bloga jako:.....
Obserwuję na Facebooku jako:......
E-Mail:..... (ponieważ ja jako strona nie będę mogła pierwsza się z Wami skontaktować)
oraz napisać który zestaw chcecie Iconic 2 czy Iconic 3
4. Udostępnić zdjęcie na Facebooku
5. Jeśli posiadasz bloga byłoby mi bardzo miło jeśli udostępnisz na nim baner do konkursu i podasz mi do niego link :)

A oto zdjęcie nagród i jednocześnie baner konkursowy :)
Zabawa trwa do czwartku 18.12. tak abym zdążyła wysłać nagrody przed świętami :)


ZESTAW 1: paleta Makeup Revolution Iconic 2 + pomadka Beloved
ZESTAW 2: paleta Makeup Revolution Iconic 3 + pomadka Lady

Ogólnie mam zamiar zrobić serię wpisów w których będę przedstawiać swoje pierwsze wrażenia po użyciu kosmetyków Makeup Revolution.
A na koniec małe pytanko.... o którym produkcie chciałybyście poczytać na początek?

A teraz buziaczki i życzę powodzenia :*