Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

Odpowiedź na nominacje LIEBSTER BLOG AWARD

Zostałam nominowana do odpowiedzi na pytania przez 2 dziewczyny Mademoiselle Evelina oraz ESM Beauty.

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A więc tak... najpierw pytania od Eweliny.

1. Ulubiony lakier do paznokci, firma?
Tu będzie ciężko..... mam takie w tej chwili 2.... Golden Rose niebieski kolorek z serii MATT oraz My Secret kolor Lavender. Jak nam wszystkim wiadomo, to się co chwilę zmienia ;)

2. Ulubiony balsam do ciała?
Aktualnie używam masła Shea z Avonu... uwielbiam, polecam, jest boskie ;) Jak na razie jest moim no1.

3. Ulubiona szminka, firma ?
Bourjois  Rouge Edition Velvet matowa kolorek Ping Pong.

4. Co lubisz na deser?
Deser to najważniejszy posiłek dnia ;) Lody, czekolada z orzechami... uwielbiam słodkości :)

5. Ulubione perfumy, firma?
Avon seria perfum Fergie, mam 3 z tej serii i uwielbiam wszystkie ;)

6. Jak pielęgnujesz włosy?
Na zimę jednym z głównych punktów pielęgnacji było obcięcie ich. Pozbyłam się wszystkich zniszczeń na końcówkach i po farbowaniu. Włosy jakościowo +100%, myję je co 2-3 dni aby za bardzo ich nie wysuszać i używam olejków do włosów z Avonu.

7. Lakier matowy, brokatowy czy normalny?
W tej chwili używam cały czas hybrydy więc na wysoki połysk ;) Ale uwielbiam wszystkie wykończenia na paznokciach.

8. Co myślisz o kosmetykach naturalnych?
Kosmetyki naturalne to bardzo fajna alternatywa zwłaszcza dla osób o bardzo wrażliwej skórze lub alergiach, choć są poniekąd droższe od tych w drogeriach. Zwykłe kosmetyki też się cały czas zmieniają ich skład też staje się coraz bardziej naturalny ;)

9. Jaki masz pomysł na sylwestrowy makijaż?
Makijaż zależy od kreacji i tego gdzie go spędzę...... aczkolwiek pomysłów i inspiracji mam dużo.

10. Malujesz brwi?
CODZIENNIE! Jak zaczęłam nie wyobrażam sobie dnia bez podkreślenia brwi, wiem, że mam naturalnie ciemne i gęste, ale uwielbiam jak są dosyć mocno wyrysowane. 

11. Jakie paletki cieni posiadasz i jakie uwielbiasz?
Posiadam ich wiele, 2 z Makeup Revolution, MUA, 3 Technic Electric, 2 My Secret, 3 Avon, BH Cosmetic 120 kolorów, plus paleta magnetyczna z cieniami Pierre Rene i MIYO.
Uwielbiam wszystkie, bo kocham cienie! Ostatnio męczę cały czas te z Makeup Revolution ;)

Ufff.... teraz kolejna porcja pytań ;)


1. Jesteś kosmetyko-maniaczką, lakiero-maniaczką czy włoso-maniaczką?
Zdecydowanie na pierwszym miejscu jestem lakiero-maniaczką, mam ich około 200 i dobrze mi z tym, cały czas bym kupowała nowe! Kosmetyko-maniaczką jestem również ;)

2. Wolisz podkreślić oczy czy usta?
Zdecydowanie oczy! Podkreślone brwi, mocna kreska i kolory na oczach! 

3. Twoja ulubiona marka kosmetyczna (drogeryjna bądź selektywna)?
Do niedawna takiej nie miałam..... teraz jak zakupiłam niedawno sporo rzeczy z Makeup Revolution czuję, ze to ta firma będzie ulubioną :).

4. Kosmetyk wszech czasów, który poleciłabyś każdemu z czystym sumieniem?
Podkład Rimmel WAKE ME UP... bardzo wydajny, ładnie stapia się z moją skórą i w ogóle go nie widać ;)

5. Czym dla ciebie jest makijaż?
Pasją, sposobem na relaks oraz nudę..... można min wyrazić jak się czujemy, stać się komś innym lub po prostu szaleć ;)

6. Kiedy zaczęłaś się interesować makijażem/stylizacją paznokci/pielęgnacją włosów?
Malować zaczęłam się pod koniec gimnazjum.... aczkolwiek wizażem zaczęłam się interesować około półtora roku temu dzięki koleżance ;)

7. Jakaś sztuczka w makijażu którą stosujesz?
Sztuczka? Najlepszym "trikiem" aby wyglądać dobrze w makijażu, to dobrze się w nim czuć i się uśmiechać ;) Choć rzadko uśmiecham się do zdjęć na co dzień to uśmiech jest najlepszą sztuczką by wyglądać lepiej! :)

8. Gdybyś miała do dyspozycji jakąś większą kwotę i możliwość wydania jej tylko na jeden produkt (do pielęgnacji/makijażu/stylizacji paznokci bądź pielęgnacji włosów) co by to było?
Szczerze? Nie skorzystałabym.... a chociażby dlatego, że nie mam ani jednej takiej rzeczy upatrzonej ;) Jestem takiego zdania, że nie cena kosmetyków sprawia, że są rewelacyjne a sposób ich używania ;)

9. Wizaż/kosmetyka/stylizacja paznokci to tylko pasja czy łączysz z nim przyszłość zawodową?
Owszem... chciałabym bardzo pracować kiedyś jako wizażystka bądź stylistka paznokci.... najlepszą rzeczą jest połączenie pracy z pasją ;)

10. produkty, których nie lubisz, nie rozumiesz (po co takie wymyślili i produkują) i nie używasz?
Rozświetlacze.... szczerze? Do niedawna nie używałam takich rzeczy w ogóle! Ale jak jeden wygrałam to postanowiłam spróbować. Efekt mi się nie spodobał to kupiłam innej firmy.... efekt był ten sam. Nie rozumiem po co smarować się mega zmielonym brokatem na twarzy, bo to z takim efektem mi się kojarzy.

11. Jeden produkt, bez którego nie potrafisz żyć i dlaczego?
Cień do wypełniania brwi..... mogę się nie malować niczym jeśli by mi ktoś kazał, ale brwi muszę pomalować. Muszą być ciemne i bardzo wyrysowane! Tak się do nich przyzwyczaiłam, ze teraz bez nich się sobie nie podobam! :D

Oto cała prawda :D pytania bardzo ciekawe, a niektóre wymagały ode mnie chwili zastanowienia ;) Teraz czas na moje nominacje!


Teraz trzeba by było podać Wam jakieś ciekawe pytania :)

1. Co sprawiło, że zaczęłaś blogować?
2. Ulubiony kolor lakiery do paznokci i cieni do powiek?
3. Twój kosmetyk MUST HAVE?
4. Jaki jest Twój lubiony pędzelek do makijażu?
5. Z jakiego kosmetyku mogłabyś zrezygnować całkowicie (pomadka, tusz, eyeliner, cienie, lakier do paznokci)?
6. Czy masz swoją idolkę, która Cię inspiruje artystycznie do tworzenia makijaży lub stylizacji paznokci?
7. Twoja ulubiona "wpadka" podczas wykonywania makijażu/stylizacji paznokci?
8. Czy jest coś, przez co zrezygnowałabyś z blogowania?
9. Ile pędzli do makijażu/stylizacji paznokci posiadasz w swojej kolekcji? Czy masz zamiar dalej powiększać kolekcję? 
10. Jaką markę kosmetyczną mogłabyś szczerze polecić? Jaki według Ciebie mają najlepszy kosmetyk?
11. Jaki jest Twój sposób na codzienną pielęgnację twarzy i ciała?


Trochę pisania i myślenia za mną :D Mam nadzieję, że zarówno moje odpowiedzi jak i pytania wędrujące do kolejnych dziewczyn Wam się spodobają! :)

Osoby ciekawe zapraszam do odwiedzania blogów dziewczyn nominowanych! Życzę udanej zabawy i miłego wieczoru :*