Obserwatorzy

niedziela, 7 grudnia 2014

Pierwsze starcie z paletką Eyes like Angels

Makijaż w niebiesko-fioletowym mroźnym klimacie, ponieważ kolor Lilac Frost jest jednym z 3, które wpadły mi oko jako pierwsze ;)
Delikatny jasnofioletowy cień.... cudeńko :D

Praktycznie cały makijaż oka składa się z 2 kolorów:
Lilac Frozen & Green dream? (chyba błąd w opisie cieni na paletce, ale o tym gdy ją Wam bliżej pokażę)
W każdym razie tak cienie są podpisane, więc tak też Wam piszę ;)
W wewnętrznych kącikach kolor Cream, pod łuk brwiowy również, lecz w ilości minimalnej :)

Kreska zrobiona bardzo fajnym śliwkowym kolorkiem z Avon GLOWS liquid eyeliner exotic orchid

Na ustach również nowość Matowy Lakier do ust Makeup Revolution WHAT I BELIEVE





Teraz takie WOW dla tych co nie zauważyli.... Ścięłam włosy!! Sporo ponad połowę!! :D
Takie miałam natchnienie.... zobaczyłam gdzieś na necie zdjęcie dziewczyny w krótkich włosach (krótszych ode mnie) i miałam nagłą zachciewajkę by ściąć! i ścięłam !




Fakt faktem.... uczucie na głowie mam zupełnie inne.... chcę się złapać za włosy i wydaje mi się ich tak mało... tak szybko się kończą, a niedawno kita była prawie do pasa! Czy żałuję... myślę, że to kwestia przyzwyczajenia na pewno, bo to jest tak nagła zmiana, że ciężko się przestawić od tych codziennych rytuałów itd. 
Owszem czasem mi się tęskni za tym, aby machnąć tą bujną grzywą :D

Ale jakościowo są teraz o milion procent w górę.... a zawsze przecież można znów zapuścić ;)

Buziaczki i przyjemnego wieczoru wszystkim! :*