Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

Takie małe UPS!

Uuuups! Chyba zrobiłam sobie kuku w paluszek! :D

A tak na poważnie....
Nie było mnie na blogu przez.... około 2 miesiące, więc troszku czasu minęło.
Przeprowadzki są bardzo czasochłonne, a potem... to już chyba strach przed powrotem, lub po prostu lenistwo przez tak długą przerwę.

Aby samą siebie zachęcić do pisania postanowiłam sobie kupić "zabaweczki" nowe. Spostrzegawcze osoby już po pierwszym zdjęciu się pewnie zorientowały co to może być ;)

Na razie mam tylko kilka zdjęć palucha, ale myślę nad zrobieniem czegoś ciekawszego, a wtedy pokarzę Wam moje zabaweczki :)

Powiedzcie jak Wam się paluszek podoba!
Mojej mamusi jak wysłałam zdjęcie MMSem chyba nie spodobał się zabardzo bo odrazu oddzwoniła i zaczęła panikować ;)








Z tyłu już nie wygląda tak efektownie, skupiłam się tylko na przodzie, bo to najbardziej było widać :)